Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Iese din viteza a doua sau caraie la intrare
Last Updated: Jun 21 2014 01:28, Started by
rasistu
, Jun 05 2014 05:54
·
0
#19
Posted 10 June 2014 - 18:11
si masina a fost plimbata peste 3000km, dar uite ca s-a intamplat. probabil problema veche...
chiar daca as vrea, nu gasesc. |
#21
Posted 11 June 2014 - 05:09
cutie pt 1.2 nu am gasit.
am gasit pt 1.0 si una automata pt 1.2. |
#22
Posted 11 June 2014 - 06:53
am gasit parcuri auto, o sa sun sa intreb. desi exista risc si aici, nu stiu ce cumpar si ce probleme are.
|
#23
Posted 11 June 2014 - 09:33
cati km ai acum in bord?poti aprecia cam la cati km a aparut defectul?
|
#24
Posted 11 June 2014 - 09:56
Nu gasesti nici de Agila? Motorul tau este K12B, montat si pe Agila, deci posibil sa fie acelasi tip de cutie:
http://www.ricambidi...how=all&page=26 Edited by florinppv, 11 June 2014 - 10:01. |
#25
Posted 11 June 2014 - 17:45
nu am gasit absolut nimic. pare ca sunt masini aparute recent si nu se gasesc piese prin parcurile auto...
mecanicul spune ca nu e uzura la restul componentelor din cutie, si ca daca o repar va rezista in timp. nu stiu de la ce a aparut defectul, insa stiu ca s-a mai umblat si probabil s-a carpit ceva pe acolo... e posibil ca masina sa fi fost data spre inchiriere. am cumparat-o la 67k iar eu am facut inca 3k. cum se poate vedea daca kilometrajul este modificat? |
#26
Posted 11 June 2014 - 18:38
daca ai de ales intre 300 reparatia si 600 noua, ia noua.
|
#27
Posted 11 June 2014 - 18:56
600 eur este reparatia cutiei aflate pe masina.
restul masinii este ok? ca ma gandesc ca daca cutia a picat asa repede s-a condus cu destula brutalitate masina respectiva. sau poate km nu sunt reali? |
#28
Posted 11 June 2014 - 20:10
asta au zis si ei, ca dupa cutie masina nu are km reali. insa exteriorul, interiorul si motorul sunt impecabile. vopsea originala. probabil a fost condusa fara mila, poate e problema din fabrica (am citit despre astfel de probleme la Suzuki splash/swift). per total masina arata bine si se misca bine. mai are o bataie in stanga fata cand merg pe drum pietruit.
porneste bine, trage bine, nu are greieri la interior, tapiteria e impecabila, in schimb volanul este uzat si are o husa peste el. cred ca e ceva cauciuc imitatie de piele sau chiar piele sintetica. nuca schimbatorului e ca noua, la fel si manetele, butoanele, pedalierul, plasticul de pe bord fara zgarieturi, chiar nu stiu ce sa zic, poate ca are km reali dar a fost brutalizata sau a avut problema din fabrica. o sa repar cutia si o folosesc in continuare. asta este, exista riscuri la cumpararea unei masini sh. zicea cineva ca a cumparat un splash nou si a venit cu uruit in cutia de viteze. Edited by rasistu, 11 June 2014 - 20:16. |
|
#29
Posted 18 June 2014 - 21:17
gata masina. 3200 lei piesele si manopera.
ce pot pune in cutie pt a micsora uzura? ulei 75w90 are. altceva? Attached Files |
#30
Posted 18 June 2014 - 22:00
In nici un caz sa nu pui altceva in afara de ceea ce recomanda producatorul.
|
#31
Posted 20 June 2014 - 15:07
mergi pe uleiul OEM de cutie pus de producator. Nu incerca alta marca
|
#33
Posted 20 June 2014 - 18:52
Posibil sa fi fost condusa de vreo femeie,a schimbat vitezele ca p__a si de aia s-a pus jos :-)
|
|
#34
Posted 20 June 2014 - 22:18
stai linistit, mai sunt si tarani care nu calca ambreiaju si schimba ei vitezele
stiu la sigur, ca ala care conducea o masina autoturism de pe timpuri, era sofer pe autobuz la ratb in anii 90 pe o gioarsa. Si acolo din comoditate schimba tot fara ambreiaj ! Era ceafa lata de pe vremea comunismului !!! Edited by MembruAnonim, 20 June 2014 - 22:19. |
#35
Posted 20 June 2014 - 22:39
Intrebare de baraj. Cum adica bagi din 3 in 2 pt frana de motor si care e scopul?
Nu mai faceti din astea ca faceti varza masina. Frana de motor se face in treapta in care esti sau cu potrivirea turatiei, nu retrogradandu-o in nas fara 'revmatching' (cea mai mare ciobanie). E vara totusi... |
#36
Posted 20 June 2014 - 23:07
stai linistit. Daca faceai scoala de soferi calumea si aveai permis de camion sigur stiai ce e aia frana de motor si dubla debreiere
Daca n-ai macar C-ul, nu vorbi, te rog frumos. La camion(Saviem cum era pe timpuri), frana de motor se face prin retrogradare din treapta superioara in treapta inferioara, si dupa aia cu franele. Ca sa nu supraincalzesti franele inutil ! Edited by MembruAnonim, 20 June 2014 - 23:09. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users